Sex på arbetstid.

Neee, inte jag.
Så här är det. På mitt jobb erbjuds det sexuell interaktion. Neee, inte någon av oss på min byrå. Våra grannar.

Sedan tidigare har jag vid ett flertalet tillfällen fått se en naken kvinna i huset som ligget bredvid oss. De bor på samma våning som vi jobbar på och vi har flera meter med fönster i riktning mot deras lägenhet.

Idag stod jag i ett ett inglasat rum för att kunna prata med en kund ostört. Samtidigt tittar jag ut genom fönstret. Och vad ser jag. Jo, en kvinnas huvud som rör sig upp och ned. Ja ni förstår ju vad som pågår.

Något chockerad tappar jag fokus på samtalet, men kvinnan går därifrån och fortsätter laga mat (!) i köket, samtidigt som killen fortsätter med sig själv så att säga. Någonstans där (allt det här händer på några sekunder) går jag därifrån och berättar självklart för mina kollegor.

Jag fick höra att det hela fortsatte i köket.

Jag vet egentligen inte vad jag ville säga med det här, antagligen ingenting. Men det var i alla fall äckligt.


Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Hehe ibland får man se mer än vad man egentligen vill ^^.

2009-01-21 @ 22:28:50
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0