Jag hatar mig själv

Ok, låt oss få en sak spikad. Jag är emot all form av kedjebrev. Svarar aldrig och skickar aldrig vidare. Men nu fick jag en "förfrågan" och tänkte bara glömma det. Men så insåg jag att det här är ju en möjlighet för er läsare att lära känna mig lite bättre. Om ni nu skulle ha någon glädje av det.

Nu kör vi!

1.När gick du upp idag?
09.20

2.Diamanter eller pärlor?
Diamanter

3.Senaste filmen du såg på bio?
American gangster.

4.Favorit TV-program?
Sportnytt och Seinfeld. Resten är skräp.

5.Vad åt du till frukost?
Två fibermackor med skinkost.

6.Vad är ditt andranamn?
Per

7.Din favoritmat?
Bullens pilsnerkorv.

8.Vilken mat gillar du inte?
Skolans fiskbullar

9.Vilken är din favorit CD för tillfället?
Ja nu är det riktig torka på bra skivor, så jag får dra till med Belle & Sebastian - Dear Catastrophe Waitress

10.Vilken bil kör du?
Golf.

11.Vilken är din favoritmacka?

Fransk Tebaguette innehållandes grilladkyckling, ost och sallad.

12.Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Idioti.

13.Vilka är dina favoritkläder?
Kläder?

14.Om du fick åka vart du ville, vart skulle du åka då?
Österrike eller Schweiz någon gång i juni.

15.Favoritklädmärke?
Emilio.

16.Var vill du dra dej tillbaka?
Vid en sjö med grymt fiske.

17.Favorittid på dagen?
Lunchtid.

18.Var är du född?
Sundsvalls BB, men jag förneker detta och brukar säga att det var i mittcirkeln på Thulevallen.

19.Vilken är din favoritsport att se på?
Bordtennis.

20.Vem tror du inte sänder detta tillbaka?
-

21.Vem tror du skickar tillbaks först?
-

22.Coca cola eller Pepsi?
Coca Cola.

23.Fotboll eller ishockey
Fotboll.

24.Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Mittemellan

25.Pedikyr eller manikyr?
Tortyr?

26.Några spännande nyheter att berätta för oss?
Allt spännande har jag redan berättat för er kära läsare.

27.Vad ville du bli när du var liten?
Bäst.

28.Bästa barndomsminnet?
Fiske med farfar.

29.Varit i Afrika?
Nej.

30.Någonsin rullat in någon i toapapper?
Tyvärr missat det.

31.Varit med om en bilolycka?
Nej.

32.Favoritdagar i veckan?
Fredag.

33.Favoritblommor?
En ståtlig gran är ju inte fel? Eller?

34.Favorit-snabbmatsrestaurang?
Kebab city.

35.Äger du en cykel?
Ja.

36.Vem fick du senaste mailet ifrån?
Ingen skickar mejl till mig.

37.Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?

Kredit är dumt.

38.Läggdags?
Ikväll siktar jag på 00.32

39.Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Ingens.

40.Senaste personen/personerna du delade en middag med?
Lisette.

41.Vad sysslar du med just nu?
Njuter av att löpt 7 km och sen sett Sverige vinna mot Tjeckien.

42.Favoritfärg?
Röd

43.Hur många tatueringar?
Tatueringar är för fängelsekunder.

44.Hur många sänder du den här utmaningen till?
Inte en endaste person.


Inte mycket till frågor. Har ni fler får ni ställa dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0