Hästpojken

Ja artisten alltså - Hästpojken.

Hur tänkte man här egentligen. Namnet är ju verkligen hemskt och jag kan verkligen inte ta det till mig.
Även om hde skulle bjude på den bästa musik jag någonsin hört skulle jag aldrig kunna erkänna för någon att jag lyssnar på Hästpojken.

Kan inte någon berätta för mig var namnet kommer från? Rider någon i bandet ? Ser sångaren Martin Elisson ut som en häst? Eller är det bara ett sätt att väcka uppmärksamhet?

För er som inte vet vad jag pratar om ...



För övrigt en bra låt. Men säg inte till någon att jag sagt det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ena killen ville starta ett band med den andra killen, och den andra killen gick bara med på det om de döpte gruppen till Hästpojken. Så så gick det till. Nu behöver du inte fundera längre.

2008-05-19 @ 20:03:52
Postat av: Erik

Ja, man fattar inte. När de kunde döpt efter boken Hajpojken. Av Konstantin.

2008-05-21 @ 20:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0