Alla vi som älskar Matfors klappar nu!

(klapp klapp)

Sundsvalls Tidning har idag gjort en kartläggning av vilka olika typer som går olika gymnasieprogram.
Så här löd en beskrivning:

Fille Fordonare
Kännetecken: Jeans med gällivarehäng, reklamtröja och keps med logga från ett åkeri. Överläppen är till bristningsgränsen fylld med snus. En nyckelkedja lättar upp outfiten. Fille kommer från Matfors. Han tycker mycket om att köra sin stajlade epatraktor och hänga utanför korvgrillen. När Fille blir stor ska han långtradarchaffis, precis som pappa sin. Då blir man en riktig man.

Ja, det är så här man är man kommer från Matfors. Står det i tidningen är det ju sant.
Jag vet inte hur jag ska kunna leva med tanken om att det är en gammal elev till mig som gjort beskrivningen.

Hur kunde det gå så fel?

Kommentarer
Postat av: chris

Det är nästan så jag borde offentliggöra det i min blogg före ;) höhöhöhöhö

2008-05-27 @ 20:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0