Något nytt...

Idag har jag provat något jag aldrig varit med om förut; akupunktur. Det är fortfarande ryggen som är kinkig så jag gick till naprapaten igen och förklarade på vilket sätt jag hade ont. Han frågade om jag provat akupunktur någon gång. När han fick veta att jag inte gjort det sa han bara att jag skulle få göra det nu. Sen satte han tre nålar i nacken på mig och vred om. Det brände fint kan jag lova.

Jag har alltid trott att det där med akupunktur bara är något hokus pokus, men när han förklarar hur det egentligen fungerar så var det hela väldigt logiskt.

Sen kände han på ryggraden och insåg att jag inte var helt bra än. Så det blev lite mer knäckande. Bland annat en sån där när man tar tag i huvudet och knycker till, typ som om Chuck Norris ska vrida nacken av någon ond kille i en b-film. Först åt höger och sen vänster. Det är så jäkla skönt!

Nu hoppas jag att jag ska bli av med den här dyngan snart så jag kan spela match på lördag.

Kommentarer
Postat av: AndersP

akupunktur

2008-02-01 @ 13:59:56
URL: http://troxic.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0