En naken man ...

Idag skulle jag i vanlig ordning träna. Inne i omklädningsrummet kommer det en man från duschen. Som jag tidigare berättat tycks det för medelålders vara någon form av kutym för medelålders män att uppträda i ett rum likt detta utan handduk. Detta gällde även denne man som snabbt började fråga mig om mina nya skor.

Det visade sig att denne man var lika nördig som mig när det kom till träning. Han pratade konstant om träningsdos, pronerande skor, icke pronerande skor, blånaglar, vitsen med två par strumpor när man springer,  etcetera etcetera... Att han under tiden vi pratade inte gjorde sig mödan att ta fram en handduk verkade för honom helt naturligt.

Frågorna jag ställer mig är:
1. Går dessa män runt naken ständigt i deras hem?
2. Är det en tillfällighet att jag under samtalet lyckades låsa in hänglåsnyckeln i skåpet så att jag blev tvungen att klippa upp låset?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det fel att gå ständigt naken hemma ?

2008-04-21 @ 21:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0