Det får en att fundera...

Jag läser sista året nu. C-nivå som det så fint heter.

För någon vecka sen hade vi föreläsning. Och mer med det.
Men ibland blir jag fundersam. Jag la märke till en tjej i min klass som började vicka ett pappersflygplan mitt under föreläsningen. Högt och ljudligt. En annan anstränger sig för att vända bladet i anteckningsblocket så tyst som möjligt men där sitter hon och viker för att sedan avsluta med att rita på det vikta planet som förövrigt till viss del viktes av hennes bänkkamrat.

C-nivå... Det är då jag börjar fundera på om jag kommit rätt.

Kommentarer
Postat av: Erik

Ja, men att vagga lite på ett pappersflygplan måste ju låta rysligt mycket. Skona min öron!!!

2007-09-20 @ 22:30:51
Postat av: Erik

Och förresten... vart har alla bilderna tagit vägen? Så underhållande är du inte enbart i text.

2007-09-20 @ 22:32:07
Postat av: Anonym

Cär nivå....lär dig vad beteckningarna står för gosse!

2007-09-21 @ 09:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0