Bubbelvatten - kranvatten - C(2)H(5)OH

Jag kom att tänka på en sak.

När jag tränar på gymmet dricker jag vatten som man bör. Till detta ändåmål att jag någon form av bubbelvattensflaska som fylls med vanligt kranvatten. Inget konstigt med det.

Den här flaskan brukar sen också användas när man ska på någon förfest. Denna fylls med alkoholhaltig dryck och lämnas sen på förfesten. Inget konstigt med det.

Det här innebär att flaskan får vara med i två avgörande skeden i livet: Under vardagar så får den vara en del av mitt sunda liv där jag bygger min kropp och kondition. Sen på helgen får den vara med när jag förstör allt. Det är fan konstigt.

Jag skyller på flaskan. Absolut.

Kommentarer
Postat av: AndersP

"Jag skyller på flaskan. Absolut."
Byt ut punkten efter flaskan till ett kommatecken. Hela meningen får då en mycket roligare innerbörd.. :)

2007-09-16 @ 01:24:15
URL: http://troxic.net
Postat av: Thomas

Med andra ord. Du är alkolist :) Men vi gillar dig ändå!

2007-09-18 @ 11:40:07
URL: http://thomashansen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0