Halv tre...

Ja klockan är sent och jag sitter och gör skolarbete.
Vi fina avdelning sysslar med kommunikation men kan inte författa en hemtenta så man riktigt vet vad som ska göras. Så efter att jag fått ta del av mer information tror jag mig nu veta hur jag ska göra. Det hela drog ut väl mycket på tiden bara. Men nu börjar jag i alla fall närma mig slutet. Rätt bra med tanke på att jag inte började för alltför länge sedan.

17.00 ska tentan var inne men då ringer Radio Västernorrland och ville ha någon direktsänd intervju/debatt redan klockan halv fyra. Jag vet inte om jag hinner sa jag.

Det gäller att spela jävligt upptagen när man har med media att göra.
Lär er det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0