Gammal kvinna...

När jag sitter här vid datorn ser jag rätt in i lägenheterna mittemot.

Där står nu en kvinna mot fönstret och är så nyfiken. Hon är kanske 70-75 år och stirrar på allt och alla som passerar. Hon växlar mellan att hålla armarna i kors och hålla händerna på höfterna och har gjort så nu i över tio minuter.

Och det bästa: Hon ser exakt ut som en figur i Skrot-Nisse och hans vänner med sitt sura uppseende och grova glasögonbågar.

Precis så vill jag också bli när jag blir gammal...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar redan vara på den nivån eftersom du helt klart också sitter och tittar?

2007-10-04 @ 21:18:01
Postat av: Thomas

Jag tror någon har alldeles för lite att göra :-)DU!

2007-10-04 @ 21:22:59
URL: http://thomashansen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0