Ett företag...

Sprang på kvinnan som ordnade mitt sommarjobb på det stora skogsföretaget med tre bokstäver igår.

Kvinna: Svek du oss?
Jonas: Ehh, nää?
Kvinna: Ja, men du kommer ju inte till oss. (Praktik)
Jonas: Nä men jag var väl för sen. Jag trodde platserna var tillsatta.
Kvinna: Ja jag vet inte, men vi hade planerat att du skulle vara på Ortviken och Ann-Sofie (någon annan kvinna som jag inte vet vem det är) tyckte det skulle bli så bra...
Jonas: Ehh, jaha...
Kvinna: Men det blir säkert bra där du får vara nu också.
Jonas: Ja det tror jag med.
Kvinna: Bra för dig men synd för oss.
Jonas: (Skrattar nervöst)

Antagligen missade jag en straffspark till fortsatt jobba på SCA. Men det kanske var lika bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0