Det är hit man kommer när man kommer hem...

Ojoj! Värmen gör en törstig. Därför drack jag mycket igår. Det var roligt. Klockan halv fem satt jag i en soffa och det snurrade. Just den stunden är jobbig när man inser att det just snurrar och att det finns en risk att man mår skit dagen efter... Men sånt gör ju inte jag så jag tycker det är roligt när andra är bakfulla bara. Så jag tog några klunkar till och levde ett tag till.

Men det var tusan roligt igår! Ja det var rentav galet roligt! Det minns jag i alla fall.

Men idag var det ju dags att "straffa" sig själv när man varit ute och jazzat två dagar. Och som vi alla vet så är ju Matfors ett jävla fint ställe. Så varför inte gå till Matfors? Sagt och gjort, 3½ timme och 2,4 mil (Viforsenvägen) senare så stod jag hemma i Matfors.

Är det någon annan än jag som blir glad, lättad, nöjd, ja kalla det vad ni vill, av att se en sjö? Jag tror fan inte det. Men när man ser Marmen så är det banne mig religiöst.
Galet? Öhh, ja!

Och jo! Jag har ju beställt en ny mobil! Sånt är roligt!



Kommentarer
Postat av: AnnA

Så du menar att du traskade Viforsvägen fram en varm sommardag UTAN att plinga på hos mig och dricka saft?!

2007-06-18 @ 18:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0