Sunset Beach...

Det finns inget stopp på det här! Jag pratar så klart om jobbet igen.
Idag fick jag ett mejl från killen som ska fixa det tekniska. Efter två veckors försök så ger han nu upp som han skrev. Jag får helt enkelt vänta på killen som egentligen ska jobba med det här som nu är på semester.

Så Jonas ringer killens chef och frågar när han kommer tillbaka... OM TRE VECKOR!!! Jag slutar om fyra.
Nu skulle i alla fall chefen titta på det här och bad mig att ringa om en kvart. Det vill säga nu.

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vet inte om jag ska skratta eller tycka synd om dig... Förstår inte hur de kan vara så dåligt förberedda, jag menar visst kan lagen om all jävlighet ställa till det med mycket men det här... Haha, ja snart är det i stil med Glamour, inte bara Sunset Beach! Har du lika mycket intriger på jobbet? Och vaknar du alltid sminkad och tillfixad? :)

2007-07-23 @ 13:41:58
URL: http://www.myownwords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0