Jordens undergång...

Ja jag tror faktiskt den kan vara nära. Det är sant.

Jag brukar hålla ordning på saker. Så är det bara. Förvåningen blev därmed stor när jag för två veckor sen insåg att jag tappat bort bilnyckeln till den gamla Volvon. Efter mycket sökande var det bara att inse att jag fick ta reservnyckeln.

I morse när jag skulle brassa iväg till jobbet så inser jag nu att den andra nyckeln också är borta. Frustration fyllde mitt sinne. Det finns en positiv och en negativ sak med att bo i en liten lägenhet vid ett sånt här tillfälle. Det som är bra är att när man väl tappar bort något är att man då har en liten yta att söka på. Det negativa är när man inte hittar det man söker och inser att det helt enkelt inte finns mer yta att söka på.

Så jag vill höja ett varningens finger. Det här kan vara undergången. Två nycklar på två veckor.
Mitt tips är nu att ni tar ut alla era sparpengar och bränner det på Trocadero och Bullens pilsnerkorv för att få hög levnadsstandard era sista dagar i livet. Det ska i alla fall jag göra.

Ska bara leta lite till först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0