Sista dagen!

Ja så äntligen. Jag har stämplat ut. I alla fall för ett tag. Sen vill de att jag ska komma tillbaka och fixa lite mer och lära upp henne som jag vikarierat för. Så kan det vara.

Som ni märkt så har mina blonda citat inte funnits med på ett tag. Anledningen är helt enkelt att vi inte fikat i samma rum på sistone, men idag gjorde vi det och självklart sa hon något tänkvärt.

Hennes resonemang var ungefär så här.
"Jag flyttade in på 20 kvadrat och dum som jag var så det första jag gjorde var att köpa en dubbelsäng så min pojkvän frågade var jag skulle äta någonstans. ÄTA sa jag! Det kan man väl för fan göra på pizzerian! Nä det spelar ju ingen roll. Grogga kan man göra i sängen och äta kan man göra på diskbänken."

Jag hart svårt att kategorisera det uttalandet. Väldigt smart eller väldigt dumt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0