Den öppna dörren. Del 2

Ja nu är det ju vissa tjejer, nämner inga namn, som vill visa sig finurliga och hävda att dörren (se inlägget nedan)är uppställd för nattliga gäster. Nu vill jag inte veta av några sådana fasoner på min våning så jag kommer låsa dörren så fort jag bara kan.

Det här skulle i och för sig kunna förklara varför jag aldrig hör att det är någon person som kommer eller går, då det antagligen sker på natten. Och på natten sover vi ju vanliga hårt arbetande människor.


I morse var desstom korkarna utbytta mot en PET-flaska. Men den flög ju all världens väg när jag öppnade dörren i morse för att möta en ny dag i ett blåsigt Sundsvall.

Kommentarer
Postat av: Smulan

Det var faktiskt det första jag tänkte på när jag läste det första inlägget... för så mycket luft tror inte jag en liten kork kan göra =)

2007-08-02 @ 09:24:11
URL: http://www.smulananna.blogg.se
Postat av: Smulan

Tack för den =)

2007-08-02 @ 14:28:53
URL: http://www.smulananna.blogg.se
Postat av: felicia

sätt inte käppar i hjulet för de som sätter korkar i dörren jonas!

2007-08-02 @ 19:56:18
Postat av: Ann

...och på våningen ovanför är det någon som använder den åh, så äckliga fimpburken för att hålla dörren öppen. Och tvångstanken "tänk om jag skulle kliva i den" blir starkare för varje gång detta händer! :)

2007-08-02 @ 20:09:51
URL: http://annfilosoferar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0