Gårdagens två glädjestunder

GIF vann igår. Helt klart ett måste så otroligt skönt. Plötsligt var alla glada.

Roligt var det också på presskonferensen när motståndarnas  tränare sitter och ger sin syn på matchen och beklagar sig över hur det såg ut för hans lag och det ligger en aningen tryckt stämning över rummet som det brukar göra när förlorande lag uttalar sig

Under presskonferensen ska ingen komma in i rummet och störa, men ändå var det en av de anställda på GIF som kommer in och måste in i rummet bredvid. Det här innebär att han måste gå i det trånga utrymmet mellan press och tränarna som sitter längst fram. Det här stör ju förstås, men så! Precis när han passerar tränarna börjar hans mobiltelefon att ljuda högt och ljudligt. Låten och timingen var perfekt... "Just idag är jag stark, just idag mår jag bra, jag förs framåt av kraftiga vindar...", med Kenta.

Halmstads tränare Janne Andersson blev tyst innan han lite irriterat sa: "Det var en jävla låt."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bajen Kenta skall det vara....att GIFsundsvall anställda har Hammarbylåtar som ringsignaler, är inte det lite dubbelmoral?

2008-05-13 @ 14:54:45
Postat av: fritz

Jag tolkar det uteblivna svaret som att du genast kallat till ett styrelsemöte där du förklarar att det inte går för sig att, som GIF anställd, gå omkring med konkurrenternas låtar på mobiltelefonen.

2008-05-14 @ 11:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0