Innebandy

För inte alltför länge sedan spelade mitt korplag i divison två. Med andra ord den näst högsta. Sen ramlade vi ur den till trean och därefter till fyran. Väl där hade vi inlett två förluster och jag började fundera på att lägga ner det här med korpinnebandy.

Men idag vann vi i alla fall med 8-1, så nu kan man köra några matcher till.
Men då kanske någon undrar hur jag kunde spela när jag gnällt så mycket över min onda rygg ryggen.

Tabletter och adrenalin är svaret på alla era frågor.

Kommentarer
Postat av: fritz

div 6 å näst högsta serien..? antiningen ett jävligt skumt seriesystem eller så är du fortfarande hög av alla värktabletter!

2008-02-02 @ 23:29:08
Postat av: Jonas Svedin

Haha, bra att du rättar mig Fritz. Det kan ha att göra med att jag satt och skrev på en artikel på jobbet om ett division sex-lag på jobbet i fredags.

2008-02-03 @ 13:53:35
URL: http://jonassvedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0