Nya tag...

Det här skrev Jonas en gång...

- Kläcker en bra c-uppsatsidé med min uppsatspartner Patrik.
- Äter en helt underbar kinabuffé.
- Tänker mer på idén och inser att den faktiskt är bra.
- Går hem och sover 45 min.
- Tränar.
- Äter en härlig middag.
- Ser Giffarna vinna med 2-0.
- Slöar.
- Somnar till tonerna av Det blir alltid värre framåt natten med Björn Skifs.


Ja jag får nu be mina läsare om ursäkt, för tydligen var idén inte så bra. I alla fall inte bra nog för att falla våra lärare i smaken som ansåg att vi skulle byta ämne.

Det här har jag nu fått äta upp en vecka - att jag ansåg idén som så bra.
Vissa hävdar att jag skulle ha sagt att det är den bästa idén. Självklart vill jag dementera dessa uppgifter.

Men jag ser mig och Patrik som missförstådda genier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0