Put you in the picture!

...som bandet The Maryland Cookies en gång sjöng. Festligt namn föresten.

Ja, för förhoppningsvis ska nu denna blogg uppleva ytterligare dimensioner. Idag kom min nya mobil med en bättre kamera. Detta hoppas jag kommer innebär att jag kan bjuda på lite mer festliga bilder i detta bokstavsland.

Jag fick i alla fall åka hem idag från jobbet. Det fanns ju inget för mig att göra som chefen mycket korrekt kunde konstatera.
Jag frågade hur jag skulle göra i morgon. Han sa att han skulle ringa och stressa på de som ska leverera hemsidan så skulle han kontakta mig på eftermiddagen.

Tror ni att han ringt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars..nästan

2007-06-13 @ 21:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0