Frid...

Veckan tog nästan knäcken på mig. Inte på grund av det hårda arbetet som ni alla förstått. Att inte göra någonting smittar av sig. Man fortsätter i samma mönster. Exempelvis har jag inte fått för mig att skriva i den här bloggen och, ja kors i taket: jag har inte varit ut på hela helgen! Ja det är rent otroligt. Men det gjorde mig inte ont.
Dock blev det en enklare hemmafest igår på några få personer. Det var precis vad som behövdes. Lugn och ro jämfört med krogens stoj!

image9
Bilden beskriver rätt bra vad jag gjort i veckan. Dator med tillhörande skärm för att surfa och försöka prestera någon form av arbete. Ett block för att kunna göra någon notering om någonting oviktigt. En gul lapp på skärmen för att påminna mig om att jag ska vattna en kollegas blommor. En mugg för att kunna dricka vatten. Dessutom en mp3-spelare för göra vardagen lite lättare.

Spännande? Svar nej!

En del hör av sig och undrar vad som händer på Förrådet. Men faktum är att det inte händer mycket här heller. Som vanligt har de flestat flyttat hem så det är lugnt i husen. Endast en lördagskväll som gårdagen kan man se några större tecken på liv då det så klart förekommer någon form av fest...

Nä nu ska jag ut och gå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vi andra måste ju slita som djur på våra jobb. Livet kan va bra orättvist (se tex bara igår - varför vann inte sirius?).
/Fritz

2007-06-17 @ 13:36:11
Postat av: Lisette

Vilken tur att du går i pension snart då. ;)

2007-06-17 @ 22:06:43
URL: http://www.lisettedegerman.se
Postat av: Ina

Yeahh

2007-06-18 @ 10:28:57
URL: http://inabergqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0