Citat...

Jag får hela tiden höra så bländande ting på jobbet att jag nu bestämt mig för att jag måste låta er alla ta del av dessa.

I lunchrummet inom loppet av tre minuter av samma person som förövrigt gör sin andra vecka på jobbet...

"Jag blir så less på båda killarna när de ska ringa hela tiden och höra hur jag mår så antagligen älskar jag inte någon av dem. Så det kanske är bäst att göra slut med dem."

"Ja, men han är så fin på alla sätt och vis. Han skickar mig blommar och parfymer, så han är väldigt väluppfostrad på så sätt." (Sagt på största allvar)

"Ja jag borde kanske göra slut, men vi pluggar på samma skola och han har ju så himla fin bil att det är behändigt att åka med honom dit."

Nu inser jag att jag inte kan fortsätta att försöka undvika lyssna när den här personen berättar historier av det här slaget. Nä, det är min plikt att vidareförmedla dem.


Kommentarer
Postat av: Lisette

Oh my god. Jag ser fram emot en spännande följetong här nu Jonas. :)

2007-06-20 @ 17:52:34
URL: http://www.lisettedegerman.se
Postat av: felicia

håller med föregående talare! (och så hoppas jag innerst inne att dessa citat är ett resultat av herr svedins livliga fantasi ... men det kanske är önsketänkande)

2007-06-20 @ 19:33:51
URL: http://feliciasdagar.wordpress.com
Postat av: Pelle

Erkänn att du bara hittar på, ditt pervo!

2007-06-20 @ 22:28:10
URL: http://blogg.secondclasskids.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0