Red Bull har tänkt till! Eller?

Idag satte denna "hotelldörrlapp" på min dörr.



Det hela går ut på att man ska sätta trä den på dörrhandtaget och ta bort den perforerade rutan nertill. I den ska man stoppa in det plagg man sover i om nätterna. Gör man det under den tid som de önskat kommer de att leverera Red Bull. Jag vet inte vad, hur eller med vilka kemiska substanser de tänkt, men lite lustigt är det i alla fall.

Men inser ni potentialen i detta? Man skulle ju kunna trycka in fantastiskt roliga plagg i den där luckan.
Förslag?

Kommentarer
Postat av: Grannen längst bort i korridoren :)

En slips skulle vara lite roligt...tyvärr äger jag ingen sån själv annars skulle den varit ute på direkten :)

2008-10-16 @ 19:28:38
URL: http://ajdaa.blogg.se/
Postat av: Jonas

Men nästa gång kan du få låna en slips av mig.

2008-10-16 @ 20:37:56
URL: http://jonassvedin.blogg.se/
Postat av: Marie

Hur gör man om man sover naken då?

2008-10-27 @ 22:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0