De tre flyttarna.

Inom loppet av drygt två månader har jag hunnit med tre flyttar.

Lisettes flytt till Stockholm. Först en bil med grejer till Stockholm och sen en lastbil med ännu mer grejer till Avesta.

Efter det min egen flytt till nya lägenheten.

Och i helgen flyttade Lisette in i ny stor lägenhet. Så det blev en lastbil med grejer från tidigare lägenheten, sen till Avesta för att hämta alla grejer vi lämnat där vid första flytten och sen tillbaka till Stockholm för att kasta in grejerna i nya lägenheten.


Nu kan jag lova att jag inte ska vara inblandad i någon flytt på länge.

Kommentarer
Postat av: Chris

Jonas! Jag flyttar den 15 December... skulle behöva lite proffesionell hjälp! :)

2008-11-16 @ 23:05:02
Postat av: Lisette

I-aaa, i-aaaa!

(du vet vad jag menar) ;)

2008-11-17 @ 09:23:08
URL: http://www.lisettedegerman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0