Kladdkaka ...

Jag tog ett moget beslut och tog en tidig kväll. Det var trevligt så länge det varade.

Jag bjöd på kladdkaka på jobbet idag. Uppskattat. Först och främst trodde alla att min mamma gjort den. För det andra sa de att det var den godaste de någonsin ätit.

När jag satt i ett möte hör jag någon som kommer inrusande på kontoret hojtandes och med en kladdkaka i ena handen och sen in i det rum där jag satt.
- Gör man så här god kladdkaka måste man jobba kvar!
Och så en dunk i ryggen på det.

Det kan tänkas att denne är tidigare GIF-spelare som ständigt talar om att han gjort flest allsvenska mål i GIF.

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: fritz (även kallad kungen av norrland)

Cocain is my man!

2008-03-28 @ 07:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0