So if you're lonely

Hemma från ännu en fisketur.

Kom hem och insåg att jag hade grillade revbensspjäll i kylskåpet som jag köpt igår. När jag insåg detta kom glädjebesked nummer två. Jag köpte ju potatissallad också! Så här satt jag halv tolv på söndagskvällen och smaskade. Därpå matade jag mig själv frenetiskt med det som fanns kvar av lösgodiset. Det var ingen vacker syn vill jag lova.

Jag tror inte jag kan förklara vilken lycka som inbefann sig. Men så! I ett ögonblick bryts jag ner. Jag inser att det är måndag i morgon.

07.00 stämplas det in.
PHKO REP

Natt

Kommentarer
Postat av: Marie

07.00...tog du sovmorgon? ;P

PHKO REP, känns så nära men ändå så lång borta... Tror redan jag glömt massor... Dock inte mina kära rep-poolare =) Ser fram emot inbjudan till sommarens kubb-spel!

2008-06-17 @ 22:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0