Några frågor om Stockholm

Japp. Några snabb för att sammanfatta helgen.

Vad gjorde du i Stockholm?
Hälsade på mina gamla gymnasiepolare, varav det var 25-årsfest för en av dem.

Hur var vädret?
Helt ok. Vi kan kalla det "lagom".

Köpte du något?
Ett par jeans, en piké och två tischor.

Fick Jocke någon present av dig?
Japp, ett gemensamt travsystem. (Vi brukade spela på trav under gymnasietiden.)

Blev han glad?
Han grät av lycka.

Vann ni?
Om inte Jocke lurade mig och nu är på väg till Bahamas, så nej.

Åt du något?
Oja, hela kostcirkeln. Pizza, kebab och hamburgare.

Såg du någon kändis?
Nej. Eller jo, jag såg Ken, men det var på tågstationen i Sundsvall och han är väl knappt känd.

Något annat trevligt?
Ja, utestället Trädgården var riktigt trevligt.

Största chocken?
När vi kommer till Trädgården och ser den gigantiska kön.

Bästa ögonblicket?
När jag inser att jag känner killen som stod nästan längst fram i kön. Ja, det blev en fuling.

Något annat som var bra?
Ja att jag träffade så många jag kände under kvällen som jag inte sett på länge.

Nå Jonas. Till sist. Kommer du att återvända?
Oja, snarare än du kan ana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0