Konstant fylla måntro?

Kamrater, mötesdeltagare!
Jag är tillbaka!

Efter en par dagar med konfererande och lite annat smått och gott är jag här igen. Kär gamla Sundsvall.

Det är dock ett problem. Det har varit blåsigt, speciellt igår. Mycket vågor och en gungande båt. Problemet är nu att mitt balanssinne fortfarande gungar om man säger så. Fast att jag står på platta backen så gungar det med andra ord och det har det gjort i nio timmar nu.

Det är som att vara full. Men det är ju inte fel att få en gratisfylla på en torsdag.
Eller?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast det är ju onsdag idag! :)

2008-02-27 @ 20:08:08
Postat av: Jonas Svedin

Ja se hur snurrig man var.

2008-02-28 @ 21:24:11
URL: http://jonassvedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0