Ursäkta. Jag försvann.

Men nu är jag här igen. Jag ska summera mina senaste dagar innan jag slocknar i soffan.

Fredag.
Fullt ös på jobbet till fyra.
Direkt från jobbet till Golfen och 30 mil i snövädret till Avesta och Lisettes födelsedagsfirande.
Framme nio på kvällen. Direkt till lite socialt umgänge med Lisettes vänner.

Lördag.
Födelsedagsfirande.
Klockan sex på kvällen hoppade jag in i Golfen igen och brassade återigen i snön till Sundsvall.
Tio kom jag hem. Bytte om och jag på en liten förfest innan det blev utgång. Hemma tre, eller nåt sånt.

Söndag.
Jobb. En kund hade inte hunnit leverera material i tid. Jag fick därför jobb söndag. Från 11. 00 till 00.30, med avbrott för mat och Sportspegeln.

Måndag.
Jobb 08.00 till 17.00. Därefter träning.


Nu sitter jag här, men inte länge till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0