Matfors - En ort fylld av kreativitet

Matfors. Här bodde jag många år och jag besöker självklart denna pärla titt som tätt. Till min fasa har jag börjat inse att det inte längre är lika bra som det en gång var. När jag växte upp var det alltid sol, fotbollsplanerna var gröna och laxen hoppade i älven.

Nu börjar det likna misär och rapporterna talar om en ungdom på hal is. Men någonstans försöker man visa sin kreativitet. För att lyfta fram detta kommer jag att visa diverse klipp jag funnit på Youtube. Allt har producerats i Matfors och vi kan väl kalla kvalitén för ... skiftande.

Håll till godo.


Kommentarer
Postat av: Kinga

hmm... ne, de brukar jag nog inte.. de e nog min hjärna som spelar spratt haah!! ha en trevlig kväll Jonas! ^_^

2008-08-12 @ 20:54:42
URL: http://accesstobeauty.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hahahahaha så jävla bra ju!

2008-08-16 @ 15:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0