Sundsvalls Tidning - nyhetstörstande?

Läste den här nyheten i Sundsvalls Tidning idag. När jag läst rubriken fick jag en tanke om vad det gällde. När jag sedan läst hela artikeln var jag stum. Vad är egentligen en nyhet?


Blev av med mammas mobil på fest





Killen var på fest i Njurunda och där var det även ett 20-tal andra personer. Under kvällen lade han ifrån sig mobiltelefonen och när han sedan skulle ha den var den borta. Telefonen, av märket Sony Ericsson, var inte hans egen utan den ägdes av ynglingens mamma. Hon har nu gjort en polisanmälan. Den rubriceras som stöld och enligt anmälan var mobiltelefonen värd 2 500 kronor.

Kommentarer
Postat av: Viika

Snubblade in på din blogg och tänkte önska dig en trevlig kväll på samma gång :)

2008-04-25 @ 20:26:33
URL: http://viika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0