Dammsugardebatt!

Ja nu börjar jag bli irriterad. På en dammsugare. Ja inte nog med det; en dammsaugare i en platsback.
Självklart pratar jag nu om min korridor. En person har nyligen flyttat in i denna korridor och samma dag ställde personen dessa grejer utanför sin dörr. Det gick en dag, sen hade den flyttats och ställts utanför min dörr! Igår var det fest och då använde dessa personer backen med tillhörande dammsugare som dörröppnare så inte dörren ut skulle gå i lås.

Det här inte ett bra första intryck när man är ny i korridoren.

Det kommer bli en lapp. Helt klart. Bilder kommer...


Kommentarer
Postat av: felicia

:D go get them boy!! (själv har jag en katt som spatserar omkring i min korridor ...:/)

2007-09-11 @ 15:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0