Kommentaren man inte trodde fanns på riktigt...

Som jag berättade så var det slut på kursen idag. Därför begav sig jag och två nära vänner ut på en pub för att ta oss något att dricka och bara ta det lugnt. Vi hinner inte mer än landa innan vi registrerar att det är några tjejer som "lagt märke till oss". Nåväl, vi tänker inte mer på det utan fortsätter att prata strunt.

Efter ca tio minuter kommer dessa fram och frågar om de får sitta med oss.
Ok, tyckte vi och makade på oss. Efter att vi pratat en stund frågar en av tjejerna min Stockholmske vän om han kommer från just Stockholm. Han kunde inte mer än bekräfta det hon sa.

Plötsligt skiner hon upp och säger:
- Gör du?! Känner du Micke Elmerlöv?!

Behöver jag berätta att det dröjde inte länge innan jag och mina vänner hade utrymt lokalen i hopp om en bättre framtid.

Kommentarer
Postat av: Tompa

Alla känner ju Micke! :D

2007-10-06 @ 10:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0