Jag är motbjudande!

Nu ska ni få höra...

Häromdagen fick jag höra att en person hävdade att folk ansåg mig och en kompis till mig som "motbjudande"! Ja det är faktiskt sant. Jag Jonas Svedin!

Äntligen händer det: Lite action! Lite dramatik! Men det här är ju i och för sig bara ren komik.

Jag trodde mitt namn var synonymt med INbjudande, inte MOTbjudande.
Därför sitter jag och fnissar när jag hör det här och antar att personen har komplex för att den inte växte upp i Matfors eller vad det nu kan bero på.

Men vad vet väl jag - jag är ju motbjudande!

Kommentarer
Postat av: AndersP

Tyvärr Jonas. Om valet står mellan MOT och IN. SÅ går jag nog med MOT.

2007-11-21 @ 22:56:02
URL: http://troxic.net
Postat av: T

Som den pirat du är måste jag instämma med AndersP och säga MOT. Men tror inte du gråter för de, nu blir ju din svärmorsimage lite naggad i kanten och det är ju bara positivt ;-)

2007-11-22 @ 11:31:38
URL: http://thomashansen.blogg.se
Postat av: Fritz

Ända sedan vi delade säng under USA VM -94 har du varit motbjudande i mina ögeon ;)

2007-11-22 @ 12:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0