Den ljuva svärmorsdrömmen. Del 2.

Jo jag vill säga några ord till om det här med svärmorsdröm innan jag lägger ner det.

Någon i har lagt in en kommentar på mitt föregående inlägg gällande detta ämne och tyckt att jag borde skaffa "bad boy-poäng". Men hallå... Hur skulle jag göra det? Gå mot röd gubbe? Använda metallbestick i min teflonstekpanna eller kasta skräp på backen?

Gå mot röd gubbe kan faktiskt leda till fysisk smärta för mig att använda mettalbestick i pannan skulle göra alltför ont psykiskt då jag älskar min stekpanna. Och kasta skräp på backen? Nä, jag hatar människor som skräpar ner och det finns alldeles för många redan nu som hatar sig själv så jag lägger ner det.

Nä, jag lägger ner hela bad boy-grejen tror jag... Innan jag ens börjat.
Och alla mödrar kan andas ut igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0