Matfors, en del av Stockholm...

Igår. Strax efter klockan tolv på natten får jag ett mms.
Mms:et visar ett vykort från Matfors. Den som skickar säger att det är en hälsning från Stockholm.
Jag fattar ingenting och frågar vad han menar. Då visar det sig, att detta vykort, föreställandes fyra bilder från Matfors pryder någon form av Glocalnet-affischering nere i Stockholm för tillfället. Dessvärre hade han missat budskapet då han blivit så exalterade över vykortet. Och det kan man ju förstå.

Nu har jag bara ett uppdrag. Att finna denna affisch. Om jag så ska behöva åka ner till den stora staden själv.

Så om du läser detta och vet mer; kontakta mig!
Fortsättning följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0