Jag är på banan!

Ok, jag får väl tilldela Pelle lite cred för att jag använder ett uttryck som han lyft upp till ytan. Men nog om detta.

Jag mår tusan inte bra när jag inte får jobba och jag mår tusan inte bra när jag inte kan träna. Nu har dessa komponenter blandats en längre tid . Sånt är inte bra!

Men igår kunde jag börja jobba på riktigt och idag har jag slitit som ett djur och det går jääkligt bra och jag kommer bli klar i tid. Dessutom har jag nu börjat träna, jag sprang till och med idag. Visserligen har jag fått en liten extra kur penicillin men det rensar bara alla könssjukdomar som brorsan sa. Jag förstod förstås ingenting av vad han menade med det.

Så nu vänder det! Lyckan ler mot mig!
Strålande tider! Härliga tider! Som Anders Lindberg skulle ha sagt.

Och ni som inte vet vem Anders Lindberg är..... Glöm vad jag sa.


Kommentarer
Postat av: Magda

Vem mår inte bra när man inte kan träna.. det är ju as jobbigt.

2007-07-26 @ 23:01:10
URL: http://magdalenaw.blogg.se
Postat av: F

Vilken man! I korta drag, som han också skulle ha sagt...

2007-07-26 @ 23:11:55
URL: http://hoidei.blogg.se
Postat av: Lisa

Vad är det för tjänst då? Jag kan tänka mig att det är väldigt roligt och intressant att jobba inom kåren! :) Vad läser du för något då? Jag trivs också med att plugga men ser fram emot att få min examen också! :)

2007-07-27 @ 12:52:21
URL: http://www.myownwords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0