Idag är det torsdag...

En uppdatering på arbetsfronten:

I måndags pratade jag med Göteborg. Jo man säger så på ställen likt detta har jag märkt. Inte personen man pratat eller företaget man pratat med utan orten. Nåväl, i måndags pratade jag med Göteborg och han som ska lösa mitt serverproblem som gör att jag inte kan lägga upp filer på hemsidan. Han hade fortfarande inte fått till något men skulle nu få hjälp så förhoppningsvis skulle det fixa sig under dagen. Men han skulle höra av sig så fort något hände.

Idag är det torsdag och inte har jag hört något. Så jag antar att...inget hänt.

På tisdag kom min chef, som egentligen har semester in och diskuterade saken. Han sa att han skulle fundera på något annat jag kunde pyssla med. Han kunde inte komma på något just då, men han skulle höra av sig.

Idag är det torsdag och jag har inget hört. Så jag antar att...det inte fanns något annat.

Idag är det torsdag och här sitter jag...


Kommentarer
Postat av: Lisa

När jag jobbade på Metso så läste jag och di faktiskt, kunde ju vara intressant ibland! Tråkigt att du fortfarande inte kan komma igång med hemsidan... Själv pratade jag med min chef och jag fick ledigt imorn! Ska bli så skönt att få sova ut! Dessutom har jag skavsår i naveln och har riktigt ont i tummarna av allt rullande... Tror du man kan kräva nån slags ersättning? ;)

2007-07-19 @ 09:46:48
URL: http://www.myownwords.blogg.se
Postat av: Lisa

Haha, fantastiskt! Du är ju nån slags guru på sånt här, du borde skriva en bok! "En arbetandes guide i galaxen" eller nåt. :) Har funderat på det där med matlådetipset också, det fungerar verkligen! Även att jag lyckades utbrista i ett högt FAN igår när chefen gick förbi, kanske inte ett av mina bästa intryck på henne... ;) Du får inte vara ledig då? Nu är det dags för lunch! :)

2007-07-19 @ 11:36:35
URL: http://www.myownwords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0