Gatufesten del 2 och 3

Ja jag glömde ju helt bort att redogöra för den första dagen.
Egentligen så vet jag inte om det hände så mycket. Vädret var fint och allt var väl så där lagom bra.
Efter lite förfestande på Förrådet så sprang jag ner till stan och lyssnade på Salem. Mycket trevligt! Sen var det bara att springa hem igen och fortsätta drickandet och sen ner på stan...igen. Det blev mycket hängande i tälten och där händer det ju oftast inte så mycket. Där är det bara trevligt och det är ju egentligen inte så bara.

Fredagen innebar förfest på Oscarsgatan. Vädret var inte lika trevligt. Men alkoholen smakade som den alltid gör och likaså gjorde en härlig Biteline-pizza. Sen sprang vi ner till stan. Och då började regnet komma. Så när kvällens höjdpunkt, Sahara Hotnights skulle sätta igång så spöregnade det. Men man får ju inte vika sig för det. Så där stod man och blöt blev jag. Men vad gjorde egentligen det? Vi drog till Wallmans-tältet där det var rätt varmt och jäkligt roligt!

Sen fick jag för mig att jag skulle gå till Stadshuset en sväng och hälsa på några vänner. Kön var lång, men jag stod där en stund innan två 35-åriga damer försökte sig på någon form av raggning eller vad det nu var. Sen fick en av dem telefon men jag var "tvungen att stanna där". Då låtsades Jonas som att han fick telefon, vek runt hörnet och sen var han borta igen.

Det som är lite tråkigt är att jag inte sett några dråpligheter. Någon som gjort bort sig så där otäckt mycket. Illa!

Jag ska nog gå och utvärdera hur mycket pengar som försvann igår nu. Jag beställde och beställde kändes det som, men inget hände. Jag tror de serverar vatten.

När jag kom hem, blöt som en hund, avslutade jag kvällen på bästa sätt:
 image13
02.31 hemma hos Svedin. Thaimat och Hitchcock-film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0