Fet och dryg...

Jag är sugen på att vara riktigt dryg nu. Jag tror jag ska börja en serie i över hur förträfflig jag är som människa. Jonas Svedin, denna Übermensch!  Ni ska få ett prov på hans färdigheter och vad han har presterat.

Som många av er vet så la jag ner MYCKET tid på en viss mässa för någon månad sen. Många kommer fram och undrar hur det gick med denna mässa. Här kommer kanske ett svar på er fråga från Studentkårens ordförande:

Intyg om projektledarskap

SAAM är en mässa som pågår under en hel dag där företag bjuds in som utställare på campus. Det är en arena för studenter och arbetsgivare att mötas och knyta kontakter. SAAM drivs som ett projekt under Studentkåren i Sundsvall som är en studentförening vid Mittuniversitetet i Sundsvall. Syftet med Studentkåren är att tillvarata studenternas intressen inom områden som utbildning, boende, hälsa, ekonomi och arbetslivskontakter. Studentkåren har för närvarande ca 3000 medlemmar per termin. 

Jonas Svedin har skött sina åtaganden på ett förtjänstfullt och minnesvärt sätt. Uppdraget som projektledare ställer stora krav på initiativförmåga, kreativitet, social kompetens och prioriteringsförmåga. Svedin har visat sig besitta alla dessa förmågor. 2007 års mässa blev den största någonsin som Studentkåren arrangerat och slutresultatet visade på ett stort överskott jämfört med budget. Även de utvärderingar som gjorts tyder på att mässan under Svedins ledning var den bästa någonsin.
 

Detta talar i mångt och mycket för sig själv. Jonas Svedin är en driftig person som får jobbet gjort och dessutom är en god medarbetare som uppskattas av alla inom Studentkåren som haft med honom att göra. Han har verkligen utvecklat SAAM och vi vill starkt rekommendera till framtida arbetsgivare och andra organisationer.

Jo, jag är en kaxig jävel. Men ni får leva med det.

Kommentarer
Postat av: FruLindberg

Hey bra jobbat! =)

2007-07-20 @ 08:21:17
URL: http://frulindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0