Blå näsa...

Så här en dag efter kommer en uppdatering på bloggen från lördagens bestyr. Det gick helt enkelt inte att publicera något igår.

Ja en sån lördag. 13.00 började vi. 19.00 försökte jag sova för att jag var så trött. 23.00 var vi på krogen (fortfarande trött).

Jag skulle ta det lugnt i lördags med min förkylning. Bara bada lite för sakens skull och inte spela någon fotboll. Jag var i badet från och till i över tre timmar och jag spelade fotboll hela tiden så som att det skulle ha gällt en VM-final, nästan i alla fall. Men igår kändes det ändå bra och jag tänkte att snart är jag frisk. Idag sitter jag här och snorar och hostar. Fan!

Det här med vattenskidåkning är i alla fall svårt. Eller är det bara jag som var väldigt dålig på det? Nåväl, bildmaterial kommer i alla fall senare.

Förresten. Den här stämpeln man får på handleden när man går in på en krog kan ibland lätta upp stämningen i tillvaron. Jag har en förmåga att lyckas trycka den mot typ bröskorgen när jag ligger och sover så att man har en schysst "tatutering" när man vaknar. Men i morse när jag vaknar har jag en "oscar-stämpel" på.........näsan!
Helt otroligt. När jag tittar mig i spegeln på morgonen är jag alldeles blå på nästippen och vid närmare granskning ser jag ju att det är Oscar-loggan.

Hur sover man egentligen när man ligger med handleden på näsan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0