Praktik!

Var och hade praktikmöte med giffarna idag.
Syftet var att vi skulle diskutera uppgifter för mig. Och roligt verkar bara vara förnamnet på vad det kommer bli.
Först och främst var alla jäkligt trevliga där och jag fick snacka med lite olika människor.

Det som är bäst är att de verkligen verkar måna om att jag ska få en bra praktik, men samtidigt verkar de inte vilja ha mig där för att jag ska göra lite och ingenting utan att jag ska kunna lära dom lite av vad jag lärt mig inom skolvärden.

Det slutade med att det verkar som att jag ska jobba mot media i första hand. Typ inför matcher och sånt men framförallt för att stärka giffarnas varumärke genom det sociala åtagande som de ändå bedriver. Saker som jag inte visste något om som de pysslar med. Sen ville de att jag skulle kunna komma med idéer för att förbättra organisationen och kontakten med sponsorer.

Jag kom med någon idé och sen verkade de tycka att jag passade för den uppgiften.

Nåväl, inget är spikat med uppgifterna än men vi ska ha fortsatt kontakt under tiden.
Det kommer bli galet roligt!

Kommentarer
Postat av: C

Vad roligt för dig! Ser fram emot att få gratis matchbiljetter i vår ;)

2007-12-15 @ 18:17:55
Postat av: chrille

KUL!! kanske du kan ta över Urban Hs position någon dag.. dags att byta ut den karl.. ska bli spännande att se vad årets nyförvärv kan åstakomma!!

2007-12-15 @ 23:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0