Fritid...

Medan ni vanliga dödliga ägnat er åt att sova och äta choklad har jag ägnat julhelgen åt mina stora intressen. Ni har tidigare fått ta del av detta men jag tänkte fortsätta på den inslagna vägen.

image93

Marmen, Matfors. 10.00. Dagen innan julafton.

image94

Den såkallade fångsten efter någon timme. Inte mycket att hänga i julgranen idag.

image95

Julafton. 08.15. Solen håller på att gå upp och jag sitter på en myr och väntar på att någon orre ska komma och slå ner i tallkronorna bredvid mig. Vilket de inte gjorde.

Kommentarer
Postat av: mia

jonas, jag har iaf fått lära mig att svart is är likamed faaaarlig is. :s

2008-01-08 @ 12:13:28
URL: http://mariareh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0