Det går utför...

Börjar man bli gammal? Jag är fan rädd för det.
23 år och 24 inom någon månad.

Igår var jag på Tranviken och badade. För tre år sen spenderade jag mycket tid där och det var väl inget mer med det. Men nu har jag varit där en par dag och inser att jag börjar känna mig som en av de lite äldre. Man lägger sig helt enkelt inte i värsta smeten med människor längre utan man tar en plats en bit utanför där det är..... lite lugnare.

Igår var vi dessutom på krogen. En av mina vänner fick uppvaktning av någon flicka, men det visade sig att hon var född -89! Då fyllde man alltså fem år under VM -94 och har därmed inga större minnen från denna tillställing. Galet!

Nä endera börjar folk bli för unga eller jag för gammal.

Kommentarer
Postat av: Pelle

[norsk exalterade röst på]"Vi leder med 1-0. Rekdal gör ett lika viktigt mål som han gjorde på Wembley"[norsk exalterade röst av]. Minns man inte det från VM-krönikan fötjänar man bara förakt.

2007-08-16 @ 15:20:28
URL: http://blogg.secondclasskids.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0