Jag gillar att skriva klagobrev.

Jag gillar att klaga. Inte i onödan men när det krävs vikar jag inte undan. I synnerhet brevledes.

I samband med min flytt har det varit en massa tok. Så mycket tok att jag inte orkar förklara allt här. En tokig sak är ett bra blogginlägg, men när tokeriet går för långt är tokerierna inte längra bra bloggmaterial. Det här är skitdåligt material, så jag håller tyst.

Jag skrev i alla fall ett brev. En och en halv A4. Företagets VD svarade genast. Han ska återkomma i frågan då han tydligen så allvarligt på hur det fungerat.

Just nu tokar jag även med OKQ8 som bokat en 8 kubiks lastbil åt mig. Jag bokade dock en 17, men de tyckte tydligen att jag skulle ha en 8. Jag ber därför om att boka den på 12 kubik. Det gör han, säger han. Jag ringer sen upp den mack det gäller - ingen bokning är gjord.

Nu börjar det bli för mycket tok, så nu slutar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0