Ett sista GIF-inlägg

Pinsamt. GIF fölorar med 6-0 i sista matchen. Det är så bedrövligt så jag förtränger och tänker på något annat.

GIF är inte tillräckligt bra. I mina ögon VAR man tillräckligt bra, sen sålde man Micke Lustig. Man säger att en spelare gör inte ett lag, men jag har räknat på det här.

Efter 16 matcher har man 16 poäng. Efter det säljer man Lustig och skrapar ihop 6 poäng på 14 matcher.
Kalmar behöll Viktor Elm säsongen ut, vilket innebar att man då inte fick någon övergångssumma för honom. Istället fixade han ett SM-guld åt dem.

Grattis Kalmar och för Giffarna är det nya tag nästa år - i superettan.
Att hålla på GIF är kärlek genom lidelse.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kärlek genom lidelse kan komma att besegra allt den dagen allt vänder Jonas, glöm inte det!

2008-11-09 @ 22:17:03
Postat av: Jonas

Jag ska ha det i åtanke när försäsongsträningen drar igång i januari=)

2008-11-09 @ 22:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0