Jag har ett jobb!

Reklambranschen. Ja det är där jag kommer att hamna. Det är nämligen så att jag erbjudits en tjänst på Frosting Reklambyrå. Projektledar- och copyassistent är titeln jag kommer få och jag längtar redan efter mitt första visitkort.

Vilket fall som helst är Frosting beläget i Sundsvall och regionens största reklambyrå, eller något i den stilen.
Vill ni veta mer kan ni titta på deras hemsida: www.frosting.se

Måste jag nu skaffa fräsiga reklamglasögon och samtidigt se lite "svår" ut?

image168

Kommentarer
Postat av: T-Man

Äntligen kan du släppa din nyhet. Dock får du jobba på att både se svår ut, samt att ha DAMGLASÖGON... Min gode Scott, du får återkomma när du tagit dig upp ytterligare en nivå. Men du har en hel sommar på att ordna det och jag ska se till att du är där innan jag flyr landet.

Du vet var jag finns om du behöver fixa ett par reklambrillor. Intressant att du valde den goda sidan till sist och inte valde att vandra i informatörsmörkret...

Och brorsan. Ett stort grattis!

2008-05-28 @ 11:14:44
Postat av: Anonym

Grattis!

2008-05-28 @ 19:22:24
Postat av: Anonym

Ser lysande ut :)

2008-05-28 @ 20:17:04
Postat av: Anonym

uu! nice! grattis!

2008-05-28 @ 21:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0