Jag bjuder på en del av hemligheten

Jag är en tävlingsmänniska. Ingen tvekan om saken. Jag älskar att tävla mot mig själv. Om jag springer måste jag alltid klocka mig själv och jag blir besviken om jag inte förbättrar en tid från en gång till en annan. Med anledning av detta visste jag att det bästa sättet för mig när jag skulle gå ner i vikt var att dagligen väga mig och sedan åskådliggöra detta. Resultatet blev detta:

image166

Ett Excel-dokument där man dagligen fyller i en vikt som sedan per automatik skapar ett diagram.
Tydligare än så här blir det inte.

Känner du att det här är precis vad du behöver är det bara att lägga till mig på msn så skickar jag filen. [email protected]


Kommentarer
Postat av: Pelle

Vore det inte intressantare om du bytte ut datum-axeln mot en "löptid"-axel - så du kan se hur löptiden är beroende av vikten?

2008-05-26 @ 12:58:59
URL: http://www.sejdelshoppen.se
Postat av: T

Vad hände mellan den 14/4 och 21/4?? Anabola?

2008-05-26 @ 19:48:48
Postat av: Jonas

Mat?

2008-05-26 @ 20:42:08
URL: http://jonassvedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0