Idag var det alltså tenta

Ja, som jag nämnde igår hade jag hemtenta som började kl 08.00. Lugn som jag är öppnade jag tentan tio minuter senare. Jag insåg då att det här var lite knivigare än jag trott. Fem sidor skulle författas fördelat på fem frågor - då insåg jag att jag fick skjuta på frukosten.

Första frågan gjorde mig förvirrad och aningen stressad. Efter två av de totala sju timmarna var jag klar - då insåg jag att jag fick skippa frukosten och när jag ändå var i farten var det lika bra att hoppa över lunchen också.

Till slut kunde jag lämna in tentan utskriven på skolan - med en kvart kvar till deadline.

Hur det gick? Bra fråga.

Kommentarer
Postat av: pauliina

ah! så skönt att ha tentan avklarad.

2008-05-21 @ 18:41:37
URL: http://www.bounce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0