Bör man vara rädd för Jonas?

Inte nog med att ryggen krånglar, man börjar nu bli så gammal i studielivet att man inte riktigt bryr sig vad betyget blir. Man ställer in skorna och så brukar det lösa sig ändå.

Det enda som jag fortfarande verkligen bryr mig om är redovisningarna man håller. Så när jag för förra kursens första redovisning fick omdömet "Strålande!" så kunde jag i alla fall känna mig nöjd.

Angående just detta var det en tjej som kom fram till mig helgen under festeri på Kåren. Hon pluggar samma kurser som mig nu och hon hävdade att man var lite rädd för att redovisa samtidigt som mig då de känner sg dåliga eller nåt sånt.

Jag tyckte det här var väldigt lustigt och jag vet inte hur mycket sanning som låg bakom påståendet, men det är ju bra om någon är rädd för mig någon gång i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du bara skryter du jonas!

2008-05-09 @ 11:25:31
Postat av: Jonas

Äh, du är bara rädd för mig.

2008-05-09 @ 18:14:36
URL: http://jonassvedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0